Renunţă la mintea care gândeşte în proză; trezeşte alt gen de minte care gândeşte poetic. Lasă-ţi deoparte priceperea la silogisme; cântecul lasă-l să-ţi fie mod de viaţă. Treci de la intelect la intuiţie, de la cap la inimă, pentru că inima e mai aproape de mistere. - Osho

luni, 11 februarie 2013

Relatia provocatoare

Mi-am dat seama ca daca vrem sa clarificam o relatie, primul pas e sa clarificam relatia, aceea care ne da cea mai mare "bataie de cap" in sensul de provocare.
Alta relatie in afara relatiei care e deja si de care fugim pentru ca ne scoate la iveala ce nu vrem sa vedem, nu exista. Fugind, doar speram ca gasim piatra filozofala in alta parte, fara sa fim provocati/deranjati
In relatia provocatoare sunt problemele noastre (proprii) reale, vizibile, daca facem un pas inapoi sa le vedem
Daca nu ne luam timp sa vedem asta, cum putem spune real ca vrem o relatie?
Uneori ne place doar ideea ei, dar nu vrem implicare, schimbare, transformare, ci gust bun, fara sa-l vedem astfel pe celalalt (si implicit pe noi) asa cum e, pastrand astfel o distanta si ramanand la nivelul lui 'ce vreau eu sa fie', 'cum imi place mie sa fie', etc.
Daca avem puterea/discernamantul sa fim transparenti, abia atunci relatia (nerezultata din ce vreau si mi-ar place mie sa fie) e posibila. De fapt relatia rezultata din ce vreau si imi place nu e o relatie, e doar o satisfacere, a ceva, deci  senzoriala.
 

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...