Renunţă la mintea care gândeşte în proză; trezeşte alt gen de minte care gândeşte poetic. Lasă-ţi deoparte priceperea la silogisme; cântecul lasă-l să-ţi fie mod de viaţă. Treci de la intelect la intuiţie, de la cap la inimă, pentru că inima e mai aproape de mistere. - Osho

marți, 23 decembrie 2014

IUBITI FARA SA ASTEPTATI SA FITI IUBITI

"Daca asteptati intotdeauna sa fiti iubiti nu veti fi niciodata fericiti, pentru ca contati pe lucruri foarte nesigure. Intr-un moment veti fi iubiti, dar in momentul urmator nu se stie ce se va intimpla. 

 Nu trebuie sa contati pe iubirea celorlalti . Ea poate va veni, bineinteles poate veni chiar neincetatat, si daca vine este binevenita, dar nu trebuie sa contati pe asta. De aceea va spun " vreti sa fiti fericiti? 

Nu cereti sa fiti iubiti, dar voi iubiti, zi si noapte ,si veti fi fericiti fara incetare. Poate intr-o zi veti intilni o dragoste formidabila... Da, de ce nu ? " Aceasta poate veni , dar n-o asteptati. 

 Iata cum am rezolvat eu problemele: eu contez pe dragostea mea, vreau sa iubesc si daca ceilalti nu vor sa iubeasca, este treaba lor, ei vor fi nefericiti, dar eu sunt fericit . Si iata problema rezolvata." 


Omraam Mikhael Aivanhov

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...