Renunţă la mintea care gândeşte în proză; trezeşte alt gen de minte care gândeşte poetic. Lasă-ţi deoparte priceperea la silogisme; cântecul lasă-l să-ţi fie mod de viaţă. Treci de la intelect la intuiţie, de la cap la inimă, pentru că inima e mai aproape de mistere. - Osho

marți, 17 februarie 2015

Femeia este cartea de vizita a barbatului

“Cea mai importanta carte de vizita a barbatului este femeia de langa el” – este o vorba care mi-a sarit in ochi ieri cand scroll-am pe Facebook.
La o prima vedere, pare o imensa presiune pusa pe umerii fini ai doamnelor noastre.
La a doua vedere insa… nu este!

Vorba asta chiar are sens. Iar pentru asta am stat si mi-am derulat putin viata.
Am stat si am analizat stadiile dezvoltarii mele pana la Vulpescu asta pe care il cititi azi si mi-am dat seama ca toate femeile din viata mea au fost niste oglinzi care reflectau perfect starea mea din acel moment.
O buna bucata a vietii mele am avut de-a face cu partenere terne, “rele”… incrancenate. Acum, privind inapoi, imi dau seama ca erau fix oglinda mea.
Asa eram eu… ala al dracu’, ala care dadea cu toata lumea de pereti la tv, ala care arata cu degetul, ala care judeca, nefiind capabil sa arate cu degetul spre el.
Interesant este ca la fiecare etapa a schimbarii mele si oglinda a fost alta. Si mai interesant este faptul ca desi oglinzile nu au avut nicio legatura intre ele din punct de vedere fizic – ele au fost legate la nivel comportamental – iar tusele lor s-au atenuat in timp, pe parcursul schimbarii mele… pana cand am ajuns sa nu mai am nicio legatura cu ele.
Sigur, nu regret etapele vietii mele, nu regret relatiile pe care le-am avut – ar fi si stupid sa o fac.
Nu, spun doar ca partenerele mele au fost cartea mea de vizita din momentele respective, asa cum este si partenera mea din acest moment.
Drept urmare, daca vreti sa aflati cum ma simt eu, priviti in ochii ei. Asa veti cunoaste cel mai bine adevarul. Asa veti afla cand suntem fericiti sau cand suntem in show-uri.
“Ba ej nebun”? – ar spune unii.
Eu sunt convins ca asa e. De multe ori daca vrei sa-ti dai seama ce se intampla intr-un cuplu… este suficient sa te uiti in ochii ei.
Daca vezi niste ochi tristi, o privire in gol… ingandurata, este posibil ca relatia cu pricina sa aiba mari probleme.
Chiar daca cei doi incearca sa-si mascheze problemele, ochii nu mint niciodata.
Acum sa vorbim putin si despre fizic. Asa cum pe cartile de vizita citesti – “sales manager”, “managing partner”, “executive”, “director’ etc… asa poti sa-ti dai seama ce fel de barbati sunt acestia prin simpla privire a femeilor lor.
Astfel, in functie de infatisarea doamnei… poti sa citesti urmatoarele – “capabil”, “iubitor”, “supus”, “bou”, “porc”, “marlan”, “cocalar” etc…
Totul este acolo, la vedere … pe cartile de vizita din viata lor!
“Bine, bine… si de ce barbatul nu ar fi cartea de vizita a femeii?” – veti intreba.
Sigur ca este! Sigur ca si reciproca este valabila. Asta da si frumusetea relatiilor – acest sistem de oglinzi care trebuie sa fie perfect sincronizat pentru a functiona in armonie.
Cum credeti ca un barbat poate fi fericit langa o femeie ai carei ochi plang sau striga dupa ajutor? Ar trebui sa aiba probleme psihice, iar acolo deja intervine o alta discutie.

Sursa

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...